Navigation: RADIX help verze 1.12.96 > Ostatní témata > Zásobování DD >

Storna expedic

Previous Next

 

 

 

 

Opravy chyb expedic je třeba řešit tak, aby ve výkazech dodávek pro oddělení DD nefigurovaly zbytečné informace, které účetním v DD resp. příbuzným klientů DD komplikují získat jasný přehled o dodaném zboží a jeho vyúčtování.

Z tohoto důvodu je nežádoucí do výkazů pro DD zahrnovat chybné (opravované) výdeje i jejich storna.


 !!  Ve výkazech pro DD by měly být pouze správné expedice, všechno ostatní je třeba odstranit.

 

 

 

Pokud dojde při expedici k chybě je třeba postupovat následovně

1/ Vyjmutí opravované expedice z expedic pro DD
Vyjmutí expedice doporučujeme provést před provedením kroku 2 (storno expedice).

Důvod: Po provedení kroku 2. není ani původní chybná expedice ani vzniklé storno přiřazeno k DD a není třeba je ve vztahu k DD dále řešit.

Doporučení: Doporučujeme stornovat vždy celou expedici, protože pak ve výkazech nevznikají situace, kterým konečný příjemce (klient DD, rodinní příslušníci) přesně nerozumějí a mohly by vést ke zbytečnému dotazování nebo nejasnostem.

Provedení: Vyjmutí expedice se provádí v agendě Výdejky přes pokladnu v agendě Výdej zboží poklepáním na ikonu  šipky a volbou Zrušit odběratele i OZ v zobrazeném menu.


 

 

2/ Provést úplné storno chybné expedice
V agendě Výdejky přes pokladnu v agendě Výdej zboží volbou Storno dokladu Alt+F8 stornovat celou expedici.
Doporučujeme stornovat vždy celou expedici.

Pozor na typ úhrady !!
Storno expedice by po provedení mělo mít nastavený stejný typ úhrady.
V případě Pohledávky a Hotovosti ho RX nastavuje podle původní expedice.

 

3/ Expedici vydat znovu a správně

Doporučení: Dávat si pozor :-)

 

..

 

 

 

Copyright © 2024 RXSW / JSpl